28 mei 2012

Aardbeienplantjes deel 2


Hoe is het nu eigenlijk met mijn eigen aardbeienplantjes? Awel het gaat goed met hen. Er is er zelfs al eentje aan het blozen. ;-) Als de eerste rijp zijn ga ik er zeker nog een keer een aardbeientaart mee maken. Of misschien een keer 
baby-aardbeientaartjes? 









Vandaag ben ik met papa mee naar zijn atelier geweest om een rij oude stoelen te restaureren. Ik zou wel graag foto's willen laten zien maar hij is nog niet helemaal af. Volgend weekend ga ik proberen er verder aan te werken. En als hij helemaal gerestaureerd is ga ik ze bekleden met een mooie fluwelen stof en op m'n kamer zetten. 

Een foto van het internet om een klein ideetje te krijgen over hoe de stoelen er gaan uitzien.







1 opmerking:

  1. Ik vond dat jij weleens een Award verdiende! Met je originele blog en zo jong als je bent! Lees maar eens op mijn blog.

    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen